دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان محلات تصمیماتی گرفته شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دومین جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر با حضور امام جمعه و اعضا ستاد دهه فجر شهرستان محلات در خصوص هماهنگی برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر با حضور امام جمعه و اعضا ستاد دهه فجر شهرستان محلات در خصوص هماهنگی برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل با توجه به ۴۰ سالگی انقلاب در خصوص اجرای برنامه‌های جشن انقلاب در شهرستان بحث و تبادل نظر و مقرر شد هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های مصوب جلسه انجام شود.

برگزاری یادواره شهدا درشهرستان، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، گلباران قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مراسم سخنرانی با حضور شخصیت‌های برجسته وانقلابی، مسابقات ورزشی و برنامه‌های متنوع دیگردر این ایام توسط کمیته‌ها از مصوبات این جلسه بود.

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد قرن بیستم

حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات در این جلسه با گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب بزرگترین رویداد قرن بیستم بود که به زعم اندیشمندان بخصوص جامعه شناسان غرب، توجه جهانیان را از مکاتب حاکم بر جهان و از مارکسیسم و لیبرالیسم به سمت اسلام جلب کرد.

حجت الاسلام ربانی با یادآوری دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی افزود: امروز صیانت از آرمان ها، رفع موانع و چالش‌ها و ایجاد امید و نشاط در جامعه وظیفه همه مسئولین و دست اندرکاران در هر رده و مرتبه‌ای است و قطعا انقلاب اسلامی از شعائرالله است و دفاع از مظلومیت انقلاب لازم است.

هماهنگی محلاتی‌ها برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.