به مناسبت روز شهید مسئولان شهرستان زرندیه با ۳ خانواده شهید در مامونیه دیدار کردند.

دیدارمسئولان زرندیه با خانواده شهدا به مناسبت روز شهیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛به مناسبت گرامیداشت روز شهیدو سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امام جمعه، فرماندار و رئیس بنیاد شهرستان زرندیه به دیدار خانواده شهیدان غلامرضا مسرور، سید جواد محمودی و مسعود اخوان در محله اسیابک شهر مامونیه رفتند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در این دیدار‌ها گفتند: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

همچنین افزودند: اقتدار و صلابت امروزما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران و عزیزانی است که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند و مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

شهید جاوید الاثر غلامرضا مسرور ۲۰ ساله در سال ۱۳۶۱ در منطقه شیاکو به فیض شهادت نائل امده، شهید سید جواد محمودی ۲۳ ساله در تاریخ ۱۳۶۲ در منطقه غرب کشور به شهادت رسید و شهید مسعود اخوان متولد ۱۳۴۶ که در جبهه کانی سخت در غرب کشور آسمانی شد.

انتهای پیام / ج

مسئولان شهرستان زرندیه با ۳ خانواده شهید در مامونیه دیدار کردند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.