به مناسبت ۲۲ اسفند مراسم بزرگداشت روز شهدا در سراسر استان برگزار شد.

بزرگداشت شهدا در سراسر استان مرکزی / تجلیل از فرزندان شهدا در اراکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،در روز ۲۲ اسفند مصادف با روز شهید همزمان با سراسر استان مرکزی مراسم بزرگداشت شهید در سالن پیامبر با حضور مسئولان ارشد برگزار شد.

در اراک مرکز استان مرکزی همایش بزرگداشت مقام شامخ شهدا با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجانبازان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این همایش گفت: عزت، سربلندی و امنیت کشور در گروه خون شهیدان و خدمت به خانواده‌های آنان و یک افتخار است.

مقدسی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی هم از ایثارگری‌های مادران شهدا گفت و از صبر استقامت آنان تجلیل کرد و علت ناامیدی دشمنان را هوشیاری ملت ایران دانست.

کریمی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس هم از پیگیری مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان گفت و خاطرنشان کرد طرح ارتقای یک مقطع تحصیلی رزمندگان و بیمه تکمیلی ایثارگران به تصویب نمایندگان رسیده است که به زودی پس از اتمام مراحل ابلاغ خواهد شد.

انصاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم از افتتاح پروژه‌های رفاهی و خدماتی جانبازان خبر داد و از بازدید خانواده معظم شهدا توسط مسئولان گفت.

در پایان این مراسم از تعدای از فرزندان شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/ ج

تجلیل از فرزندان شهدا در اراک

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.