برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان امشب و فردا شب از حرم حضرت معصومه (س) روی آنتن شبکه دو می‌رود.

برنامه «کوی محبت» به استقبال ماه مبارک رمضان می رودمصطفی موسوی تهیه کننده و مجری برنامه «کوی محبت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان امشب و فردا شب با حضور حجت‌الاسلام فرحزاد، به طور زنده و مستقیم از حرم حضرت معصومه (س) به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

وی اظهار کرد: برنامه ما بعد از گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و محور‌های آن هم پیرامون ورود به ماه مبارک رمضان و اعمال ورود به این ماه خواهد بود. در این برنامه همچنین به موضوع غبار‌روبی اماکن متبرکه و مساجد سطح کشور خواهیم پرداخت و این سنت حسنه را به تصویر می‌کشیم.

موسوی همچنین پیرامون ویژه برنامه کوی محبت در ماه مبارک رمضان و زمان پخش آن عنوان کرد: برنامه در ماه مبارک در فواصل مختلف و مناسبت های این ماه به روی آنتن می‌رود. احتمالاً برای شب‌های قدر بتوانیم برنامه را از نجف اشرف روی آنتن ببریم.

گفتنی است برنامه معارفی کوی محبت در مناسبت‌های مختلف مذهبی به تهیه کنندگی و اجرای مصطفی موسوی و مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار