اولین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور با محور‌های پزشکی و سلامت (اینوهلث) که از روز چهارشنبه در زنجان آغاز به کار کرده بود امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری به کار خود پایان می دهد.

اولین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب در زنجان امروز به کار خود پایانمی دهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دکتر شغلی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این رویداد که به مدت سه روزدر زنجان، با هدف حمایت از شکل گیری زنجیره‌های ارزش، توسعه کار آفرینی و اشتغال در حوزه سلامت با همکاری دیگر متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار شد امروز به کار خود پایان می‌دهد.

دکتر شغلی افزود: در این رویداد کارآفرینی حوزه سلامت حدود ۲۲۰ نفر ثبت نام کردند که طی مدت برگزاری یاد گرفتن که چگونه از ایده پردازی خود دفاع کنند و در نهایت ایده‌های منتخب انتخاب و سپس تیم‌هایی شکل می‌گیرد که تا روز اختتامیه پرورش می‌یابند.

وی با بیان اینکه در این رویداد ۱۶ نفر از منتور‌ها و کارآفرینان برتر کشور دعوت شده اند  تا با ارایه تجربیات خود راهنما و مشوق جوانان در این عرصه باشند ادامه داد:  این واحد دانشگاهی برای فرهنگ سازی کار آفرینی در حوزه سلامت طی برنامه ریزی هدفمند در مقایس کوچکتری این کار را در بین دانشجویان متقاضی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ر

برگزیده های  اولین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب در زنجان امروز انتخاب می شوند

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.