مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در طول طرح نظارتی نوروزی ۱۹۶ مورد بازرسی مشترک از اصناف استان انجام شده است.

نظارت بر بازار زنجان با جدیت ادامه دارد/ارجاع ۱۹۶ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز در استان اجرا  شد گفت: در قالب این طرح علاوه بر نظارت‌های محسوس و نامحسوس، گشت‌های مشترک سیار نیز به صورت مستمر با حضور بازرسان انجام شد.

وی اضافه کرد: در طول اجرای این طرح ۲۱۰ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و از این تعداد ۱۵۹ پرونده مختومه شده است.

ممیزی با بیان اینکه سایر پرونده‌های ارجاعی نیز در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، افزود: طبق بررسی انجام شده بیشترین تخلفات اصناف در حوزه عدم درج قیمت و همچنین عدم صدور فاکتور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد:میزان جریمه صادره برای متخلفان از محل اجرای طرح نوروزی ۳۴۲ میلیون ریال بوده است.

وی یادآور شد: این نظارت با دستگاه‌هایی همچون تعزیرات، سازمان صنعت استان، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها به صورت گشت‌ها و بازرسی‌های مشترک انجام شد.

ممیزی با بیان اینکه بیشترین بازرسی‌ها از رستوران‌ها، تالار‌ها و غذاخوری‌های بین راهی بود گفت: شماره ۱۲۴ آماده دریافت شکایات ونظرات مردم است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه بازرسی‌ها و نظارت بر بازار استان به صورت هفتگی و به صورت سرزده با جدیت ادامه دارد افزود: قطعا در صورت مشاهده تخلف تعزیرات حکومتی بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ن
 


نظارت جدی بر بازار زنجان

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.