رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های استان عادی و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها اکنون در جاده‌های سوادکوه، هراز، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است، گفت: وضعیت جوی اکنون صاف و سطح جاده‌های مازندران نیز خشک است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از یازدهم اردیبهشت ماه در جاده‌های مازندران آغاز شده است، افزود: این محدودیت‌های ترافیکی فردا شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۵ عصر امروز تا ۱۲ امشب از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود، گفت: در صورت که امروز در مسیر چالوس شاهد حجم زیاد ترافیک نباشیم این محدودیت لغو خواهد شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه محور هراز از ساعت هشت صبح امروز تا ۱۲ امشب ورود کامیون و کامیونت ممنوع شده است، افزود: ورود موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی در جاده کرج – چالوس ممنوع است.
 
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ



آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.