مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: ۱۰۰ نفر ذابح در کشتارگاه‌های دام استان به ذبح می پردازند و ۳۰ نفر ناظر ذبح شرعی بر کارآن‌ها نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، همایش غذای حلال با حضور ناظرین ذبح شرعی و ذابحین سراسر استان کرمان، در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علی ایمانی تبار مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از ذابحین بعنوان ذاکرین خدا یاد کرد و گفت: شما در کنار کارتان در دل شب‌ها ذکر خدا را می‌گوئید و این ارزش زیادی دارد.

وی افزود: این جلسه برای اینست که با تذکر و تکرار آموزش‌ها مبادا حتی یک کیلو از ذبیحه‌ها به دلیل حرام بودن ضبط شود.

ناظر عالی ذبح شرعی در استان کرمان گفت:اهمیت و تاثیر غذای حلال و پاک در زندگی انسان‌ها غیرقابل انکار است و در قرآن و روایات اسلامی تاکید فراوانی بر تهیه مال حلال شده است.

وی خطاب به حاضرین گفت: یکی از نعمت‌های معنوی اینست که حلال به دست شما تهیه می‌شود و به سفره مردم می‌رسد.

حجت الاسلام ایمانی تبار افزود: از جمله چیز‌هایی که سرنوشت انسان را تعیین می‌کند غذای اوست که بایستی حلال باشد تا سرنوشت خوب داشته باشد و کار شما ذابحین و ناظرین در سرنوشت انسان‌ها تاثیر دارد.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: ۱۰۰ نفر ذابح در کشتارگاه‌های استان به ذبح می پردازند و ۳۰ نفر ناظر ذبح شرعی بر کارآن‌ها نظارت دارند.

 این دوره اموزشی یک روزه با هدف تکرار آموزش متصدیان امر غذای حلال و بیان تاثیر غذای حلال و آثار تبعی غذای حرام در جامعه برگزار شد.

انتهای پیام/ی

همایش غذای حلال در استان کرمان برگزار گردید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار