وزیر خارجه بحرین در مصاحبه با روزنامه سعودی الشرق الاوسط در اظهاراتی ادعایی به تهدید ایران در خصوص بستن تنگه هرمز واکنش نشان داد.

ادعای بی اساس وزیر خارجه بحرین: ایران در صورت بستن تنگه هرمز، خود را خفه کرده است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «شیخ خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در مصاحبه با روزنامه سعودی الشرق الاوسط در اظهاراتی ادعایی به تهدید ایران در خصوص بستن تنگه هرمز واکنش داد.

شیخ خالد بن احمد آل خلیفه که در پاریس به سر می‌برد، در گفتگو با روزنامه سعودی الشرق الاوسط مدعی شد: افزایش تنش میان آمریکا و ایران، فرصتی برای تهران دارد تا در خصوص سیاست‌هایش بازنگری کند.

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود ادعا کرد: ایران امروز مسئولیت بزرگی بر عهده دارد و این فرصتی برای تهران است تا در سیاست‌های خود بازنگری کند و از آن‌ها درس بگیرد.

وی همچنین تهدید بستن تنگه هرمز را تهدیدی خطرناک اعلام کرد و مدعی شد: حتی یک روز هم اجازه چنین کاری داده نخواهد شد.

گفتنی است اظهارات بی‌اساس وزیر خارجه بحرین در خصوص مداخله ایران در امور کشورهای دیگر در حالی از سوی وی و شماری دیگر از مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس بارها تکرار شده است و مقامات کشورمان نیز مکرراً اعلام کرده‌اند ایران در امور داخلی کشورهای دیگر مداخله نمی‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
این احمق و امثال این ارزش جواب دادنم ندارن...پست بی ارزش
آخرین اخبار