سخنگوی حزب کارگر انگلیس از تمایل دولت این کشور برای تغییر موضع در قبال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خبر داد.

سخنگوی حزب کارگر انگلیس: دولت به تغییر موضع خود در قبال برکسیت تمایل نشان داده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سخنگوی حزب کارگر انگلیس پس از برگزاری گفتگو‌ها میان این حزب و وزرای دولت ترزا می‌ برای دستیابی به توافق بر سر خروج این کشور از اتحادیه اروپا گفت دولت برای تغییر مواضع خود در قبال برکسیت تمایل نشان داده است.

این سخنگو به خبرنگاران گفت البته هنوز اظهار نظر در این خصوص زود است و حزب کارگر برای نتیجه‌گیری باید ببیند تا چه حد دولت آماده است موضع خود را در قبال موضوعاتی، چون تنظیمات گمرکی، هماهنگی بازار یکپارچه و امنیت تغییر خواهد داد.

دوشنبه گذشته، گفتگو‌ها درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بین دولت و حزب مخالف کارگر این کشور از سر گرفته شد. فیلیپ هاموند، رئیس خزانه، و جان مک دونالد، وزیر دارایی دولت انگلیس، از جمله شرکت‌کنندگان در این گفتگو‌ها بودند.

نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس تاکنون سه بار در تصویب توافق نامه برکسیت در مجلس عوام ناکام مانده است. ترزا می‌ این توافق نامه را نوامبر گذشته با سران اروپا امضا کرد. دولت انگلیس از آن زمان با احزاب مخالف به رهبری حزب کار مذاکره می‌کند تا با جلب حمایت آن‌ها به بن‌بستی که در پرونده برکسیت به وجود آمده است، پایان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار