عنوان بازسازی شده Yakuza به کنسول پلی استیشن ۴ می‌آید

شرکت سگا از عرضه چند نسخه از سری یاکوزا برای کنسول PS4 خبر داد.

سری عنوان Yakuza به کنسول پلی استیشن ۴ می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سگا یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی و کنسول بازی ژاپنی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۰ آغاز کرد. اولین کنسول این شرکت سگا SG-1000 نام داشت که در رقابت با کنسول زمان خود که همان آتاری بود شکست خورد و نتوانست انتظارات سازنده‌اش را برآورده کند. از سال ۲۰۰۲ این شرکت ساخت کنسول را کنار گذاشت و به طور تخصصی به حوضه ساخت عناوین رایانه‌ای وارد شد که یکی از عناوین این شرکت عنوان یاکوزا بود.

عنوان یاکوزا در سبک اکشن ماجراجوی و جهان‌باز، توسط شرکت سگا ساخته شده است. این عنوان در سال ۲۰۰۵ برای کنسول PS2 ساخته شد و تا مارس سال ۲۰۰۹ توانست ۳.۲ میلیون نسخه فروش کند. به دلیل پرطرفدار بودن این عنوان، در سال ۲۰۱۲، شرکت سگا به فکر عرضه عنوان Yakuza برای کنسول PS3 افتاد و عنوان Yakuza را برای پلی استیشن ۳ نیز عرضه کرد. این عنوان روایتگر زندگی گروه تبهکاری یاکوزا است که ابتدا در ژاپن وجود داشتند و به مرور زمان در سراسر جهان پخش شدند. در این عنوان، گیمر همانند عنوان GTA توانایی گشت و گذار در شهر را دارد و می‌تواند در این عنوان جهان باز اقدام به خرید، اتومبیل سواری، مبارزه و استفاده از سلاح گرم کند.

عنوان یاکوزا به دلیل داشتن داستانی جذاب و همچنین وجود واقعی گروه یاکوزا، هنوز هم دارای طرفداران زیادی است و خبر‌هایی مبنی بر عرضه این عنوان در کنسول PS4 به گوش می‌رسد. قرار است شرکت سگا با بازسازی دو نسخه اول این سری وساخت نسخه ریمستر شده عنوان Yakuza 5، این سری را به کنسول پلی استیشن ۴ بیاورد. همچنین نسخه ریمستر شده عنوان Yakuza 5 در ماه ژوئن و در کشور ژاپن برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

اما شرکت سگا تعدادی عکس از محیط نسخه‌های قدیمی این مجموعه منتشر کرده است که به گفته خود این شرکت، این عکس‌ها با هدف مرور خاطرات و یادآوری این سری و همچنین با هدف آماده سازی ذهن‌ها برای عرضه نسخه ریمستر شده است. در ادامه این عکس‌ها را مشاهده کنید:

سری عنوان Yakuza به کنسول پلی استیشن ۴ می‌آید

سری عنوان Yakuza به کنسول پلی استیشن ۴ می‌آید

سری عنوان Yakuza به کنسول پلی استیشن ۴ می‌آید


بیشتر بخوانید: جزییات بروزرسانی جدید عناون Battelfield 5 اعلام شد


انتهای پیام/

یاکوزا به پلی استیشن ۴ می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار