جزییات بروزرسانی جدید عناون Battelfield 5 اعلام شد

جزییات جدیدترین بروزرسانی عنوان Battelfield 5 با انتشار ویدیویی فاش شد.

جزییات بروزرسانی جدید عناون Battelfield5 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان بتلفیلد یکی از سری‌های پر طرفدار در سبک اکشن و سوم شخص بازی‌های ویدیویی است که توسط شرکت EA ساخته می‌شود و تا کنون بیش از ۳۰ نسخه از این سری از سال ۲۰۰۲ تا کنون منتشر شده است. جدیدترین نسخه این سری بتلفیلد ۵ نام دارد که در سال ۲۰۱۸ برای PS4، Xbox و پلتفرم کامپیوترعرضه شد. در جدیدترین ویدیو منتشر شده ازحالت بتل رویال این نسخه از سری بتلفیلد جزییات بروزرسانی آینده این بازی منتشر شد که در آن حالت Firestorm به بازی اضافه شده است.

در حالت Firestorm گیمر ابتدا باید مکانی مناسب برای فرود هواپیما را انتخاب کند، هر بخشی که برای فرود انتخاب شود دارای منابع و ثروت زیادی است، اما از طرفی ممکن است پر از افراد دشمن باشد. در این حال جدید از قسمت بتل رویال عنوان بتلفیلد ۵، اگر کاربر در محیط نقشه بازی که بسیار بزرگ است اندکی کاوش و جستجو کند می‌تواند گاوصندوق‌هایی را پیدا کند که پر از طلا هستند.

جزییات بروزرسانی جدید عناون Battelfield5 اعلام شد
ماموریت‌ها و منابع در این حالت از بازی در سراسر محیط بازی پراکنده هستند و کاربر برای یافتن آن‌ها باید در محیط بازی باید به گشت و گذار مشغول شود. به عنوان بتلفیلد ۵ در این حالت سلاح جدید و وسایل نقلیه جدید اضافه شده است همچنین در محیط بازی جعبه‌های سلاح وجود دارد که اگر کاربر قادر به پیدا کردن آن‌ها باشد و می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، اما این سلاح‌ها در ۳ سطح رده بندی شده‌اند، دسته اول این سلاح‌ها Common نام دارند که سلاح‌های عادی می‌باشند، دسته دوم Rare که سطحی بالاتراز سلاح‌های قبلی دارند، اما سطح سوم که با نام Epic شناخته می‌شوند و دارای دوربین و یا امکانات خاصی هستند و کاربر به صورت تصادفی به این سلاح‌ها بر می‌خورد.

اما در این بخش از بازی مانند قسمت داستانی، برای حمل سلاح محدودیت وجود دارد و کاربر نمی‌تواند بیش از دو سلاح با خود حمل کند. اما اگر بتواند کوله پشتی‌های پشتیبانی را در بازی پیدا کند، می‌تواند سلاح‌های بیشتری را با خود حمل کند ممکن است همچنین در این کوله‌پشتی‌ها جلیقه ضد گلوله و یا تیر اضافی نیز وجود دارد.

جزییات بروزرسانی جدید عناون Battelfield5 اعلام شد
کاربر می‌تواند تیر اضافی خود را با سایر هم تیمی‌هایش به اشتراک بگذارد و همچنین اگر کاربر توسط دشمن آسیب ببیند، هم تیمی‌هایش می‌توانند یکبار به او کمک کنند و اگر گیمر بعد از کمک هم تیمی‌هایش دوباره آسیب ببیند از آن دور بازی خارج می‌شود. این بروزرسانی در ماه مارس سال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:مایکروسافت نسخه بدون دیسک درایو ایکس باکس وان را عرضه خواهد کرد


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید عنوان Battlefield5

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار