دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی درباره دستور جلسه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحاتی داد.

در جلسه معین شورای عالی انقلاب فرهنگی چه گذشت؟به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم درباره مصوبات جلسه اظهار کرد: دستور اول جلسه بررسی وضعیت فرهنگی و اجتماعی اماکن و استادیوم های ورزشی بود که وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین ذی ربط به ارائه گزارش در این زمینه پرداختند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پس از ارائه گزارش اعضای جلسه هم به ارائه نظرات و بحث و تبادل در این زمینه پرداختند که مقرر شد با تهیه گزارش‌های کارشناسی دقیق و همه جانبه توسط عوامل و دست اندرکاران این عرصه، موضوع مجددا در دستور کار قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین از بررسی «اساسنامه مرکز مطالعات علم و فناوری فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی» ایران خبر داد و گفت: پس از بحث و تبادل نظر  مقرر شد اساسنامه مذکور در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه « سیاست های کلان گفتگوهای فرهنگی- بین المللی»  دستور بعدی جلسه بود اظهار کرد: این سیاست ها توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هدف ارتباط و گفتگو با نخبگان و گروه های مرجع در دیگر کشور ها تدوین شده و در جلسات کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران و کمیسیون مشورتی بررسی های آن انجام شده است.

عاملی افزود: اعضای جلسه پس از بحث و تبادل نظر کلیات این سیاست ها را به تصویب رساندند و ادامه بررسی این سیاست ها به جلسات آینده موکول شد.
 
انتهای پیام/

جزئیات جلسه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار