قرار است جلساتی بین نمایندگان قرچک در مجلس و مسئولین این شهر برای اداره تیم فوتسال مقاومت قرچک برگزار شود.

تکلیف واگذاری تیم فوتسال مقاومت قرچک به کجا کشیده شد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتسال مقاومت قرچک که فصل گذشته در رده ۱۱ جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار گرفت، هنوز حضور این تیم برای فصل بعد قطعی نشده است. تیم فوتسال مقاومت قرچک که زمزمه‌هایی برای واگذاری این باشگاه به گوش می‌رسد، توسط برخی مسئولین این شهر مورد بی مهری زیادی قرار گرفته است و گویا هیچ حمایتی از این تیم صورت نگرفته است. حال خبر می‌رسد که مسئولین و نمایندگان قرچک در مجلس برای حفظ این تیم در لیگ برتر سال بعد جلساتی را با مدیران این باشگاه ترتیب داده اند و تصمیم بر این گرفته اند که از این تیم ریشه دار حمایت‌های لازم خود را انجام دهند.

حال قرار است که مسئولان شهری قرچک بودجه و منابع لازم را برای این تیم فراهم کنند تا این تیم بتواند در مسابقات لیگ برتر فوتسال سال بعد حضور پر قدرتی را داشته باشد.

اما از گوشه و کنار این تیم خبر‌هایی می‌رسد که گویا قرار است به احتمال زیاد این تیم را به یکی دیگر از تیم‌های قرچک واگذار کنند. این طور که از شواهد پیدا است گویا قرار است که امتیاز تیم مقاومت قرچک را به تیم منصوری قرچک بفروشند.

خبرنگار ما چون تیم مقاومت از لحاظ بودجه تامین نیست و هیچ حمایتی هم صورت نگرفته است تصمیم گرفتیم که این تیم را به منصوری قرچک واگذار کنیم این هم به شرطی است که مسئولین شهر قرچک با جلساتی که با حسن زاده می‌گذارند به توافق برسند و در صورت توافق امتیاز این تیم به منصوری قرچک فروخته خواهد شد.

حال قرار است جلسه‌ای بین نمایندگان قرچک و مسئولان شهری طی چند روز آینده برگزار شود و تکلیف تیم مقاومت قرچک مشخص شود. جلسه‌ای که می‌تواند گویای همه این مسائل باشد و باید دید که تکلیف این تیم ریشه دار تهرانی در فوتسال ایران به کجا کشیده خواهد شد. آیا باید دوباره شاهد نابودی یکی دیگر از تیم‌های ریشه دار فوتسال بود؟

تیم‌های دیگر در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود هستند و عده دیگر تیم‌ها نیز با بازیکنان مورد نظر خود قرارداد بستند. اما هنوز تکلیف تیم مقاومت قرچک مشخص نیست و معلوم نیست که آینده این باشگاه به کجا کشیده خواهد شد. آیا قرار است دوباره منصوری قرچک به لیگ برگردد و با هم چنان مقاومت به حضور خود در لیگ برتر فوتسال در سال بعد ادامه خواهد داد؟


بیشتر بخوانید:

شمسایی: انصاری فرد در فوتسال چهره موجهی است

سرمربی تیم فوتسال سوهان قم مشخص شد

جریمه و محرومیت برای فخیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم های لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار