اگر قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا پایان دیدار با ماشین سازی قطعی شود، سرخپوشان آمادگی جشن قهرمانی در تهران را دارند.

جشن قهرمانی پرسپولیس در تهرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند.

تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما سه دیدار حساس دیگر باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند و آماده حضور در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و لیگ نوزدهم شوند.

اگر قهرمانی سرخپوشان تا پایان دیدار با ماشین سازی قطعی شود، می‌توانند در تهران جشن قهرمانی بگیرند و در غیر اینصورت باید پس از دیدار با پارس در جم این کار را انجام دهند. پرسپولیسی ها آماده برگزاری جشن قهرمانی در تهران هستند و مشکلی با این موضوع ندارند. 

حسین خبیری، مشاور ایرج عرب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

پرسپولیس با هدایت برانکو در ۳ بازی آینده لیگ برتر، باید به مصاف تراکتورسازی تبریز، ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم برود.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

احتمال جدایی امیری از ترابزون قوت گرفت/ هافبک لژیونر ایرانی قرمز پوش می‌شود؟

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند

برانکو برای نقل و انتقالات به پرسپولیس لیست نداده است


انتهای پیام/

سرخپوشان قهرمان لیگ برتر می شوند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار