شاگردان برانکو برای برگزاری دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شود.

پرسپولیس با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود. درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان پایتخت دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با درخواست برانکو ایوانکوویچ برای فراهم کردن پرواز چارتر به ازبکستان پاسخ مثبت دادند و قرار است اعضای تیم با پروازی چارتر راهی ازبکستان شوند. بر همین اساس کاروان پرسپولیس روز شنبه راهی تاشکند خواهد شد و روز سه‌شنبه به تهران باز خواهد گشت.
شاگردان برانکو برای صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا نیاز به کسب سه امتیاز دیدار با پاختاکور ازبکستان دارند. خبر خوب اینکه برانکو برای این مسابقه محرومی نخواهد داشت، اما ۳ بازیکن پاختاکور به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف محروم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

احتمال جدایی امیری از ترابزون قوت گرفت/ هافبک لژیونر ایرانی قرمز پوش می‌شود؟

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند

برانکو برای نقل و انتقالات به پرسپولیس لیست نداده است


انتهای پیام/

پرسپولیسی ها به ازبکستان می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار