وینفرد شفر آلمانی از استقلال تهران جدا و فرهاد مجیدی سرمربی موقت این تیم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر، مربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت آبی پوشان برکنار شد و فرهاد مجیدی سرمربی موقت این تیم شد تا رسانه‌های آسیایی و اروپایی به خصوص اخراج شفر را بازتاب دهند.

پس از اینکه دیروز (دوشنبه) سایت سوفوت بلژیک، ال‌زد آن لاین آلمان  و ... اخراج مرد آلمانی را بازتاب دادند، حال سایت اسکور اندونزی در گزارشی نوشت: وینفرد شفر به محل تمرین استقلال رفت تا تیمش را تمرین دهد، اما چنین اجازه‌ای نگرفت و چون به او گفته شد اخراج شده است. او از سال ۲۰۱۷ سرمربی استقلال بود، اما از حضورش در محل تمرین جلوگیری شد.

این سایت ادامه داد: او خبر نداشته از کار برکنار شده است و به همین دلیل سروقت به محل تمرین رفت و دید که کارمند باشگاه به سمتش آمد که ماجرا را برایش نقل کند. فرهاد مجیدی، بازیکن سابق استقلال مسئولیت موقت تیم را پذیرفته و قرار است تیم را در مسابقات باقی مانده هدایت کند.

توئیتر استاد و الدوحه قطر هم نوشت: وینفرد شفر آلمانی پیش از دیدار استقلال با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا از مربیگری این تیم برکنار شد و فرهاد مجیدی جانشین او شد.


بیشتر بخوانید:

مجیدی سرمربی موقت استقلال شد

خارجی‌های استقلال خبرنگاران را تحریم کردند

غفوری: در جریان اخراج شفر نیستم/ ظاهرا یکی از معاونان برکناری شفر را اعلام کرده است/ من نظری در مورد کادرفنی ندارم


انتهای پیام/

مجیدی سرمربی موقت استقلال تهران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار