تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در یک بازی حساس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، جمعه ۱۳ اردیبهشت به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در یک بازی حساس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد رفت که به نوعی می‌توان گفت شاگردان رضا مهاجری در تیم فوتبال ماشین سازی می‌توانند نماینده فوتبال اصفهان را یک قدم به جام قهرمانی نزدیک کنند و یا با شکست این تیم می‌توانند نقشه‌های امیر قلعه نوعی را برای لمس جام قهرمانی لیگ برتر بر آب کنند.

به نظر می‌سد رضا مهاجری برای تقابل مقابل زرد پوشان زاینده رود با تمام قوا به میدان برود و از تمام بازیکنان کلیدی خود استفاده کنند.

فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمد حسین کنعانی زادگان، یوسف سیدی، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی، رضا خالقی فر، جای کویتونگو، مسیح زاهدی، عزیز معبودی و سعید مهری بازیکنانی هستند که بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب ابتدایی تیم ماشین سازی دارند.

دو تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم دیگر خواهند پرداخت. همچنین قضاوت این دیدار حساس را حسین اکرمی بر عهده خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

ترکیب ماشین‌سازی در هفته بیشت و هشتم لیگ برتر

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار