شهردار مشهد گفت: یکی از اهداف ما این است که مردم شهر مشهد را دوست داشته باشند که اقدامات خانه بهار در ایجاد احساس تعلق مردم به شهر موفقیت نسبی داشت.

برگزاری جشنواره خانه بهار مشهد در ایجاد احساس تعلق مردم  به شهر موفق بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره خانه بهار ۹۸ گفت: شادی مردم و خوب کردن حال آنها باید در اولویت باشد، هدف‌مان با اقدامات خانه بهار خوب کردن حال مردم بود.

 وی ادامه داد: یکی از پیچیده‌ترین موضوع ها، ارتباط صمیمانه، پاسخگویی به مردم و جلب اعتماد آنها به ما  است که توجه فواید هنر و تاثیرگذاری آن در زندگی مردم می تواند به ایجاد این ارتباط به ما کمک کند.

شهردار مشهد گفت: یکی از اهداف ما حمایت از اقتصاد آزاد و رقابتی در حوزه هنر در شهر مشهد با حضور هنرمندان از تمام نقاط کشور برای تبدیل شدن مشهد به کانون هنر شهری کشور و تبدیل آن به کسب و کار بود.

کلایی ادامه داد: اقدامات قابل قبولی در حوزه کسب و کار انجام شد اما تا ایجاد فضای کسب‌وکار در این حوزه فاصله داریم.

 

ارتقای کیفیت آثار هنری رویکرد امسال جشنواره خانه بهار

 

مهدی زارعی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های جشنواره هنرهای شهری امسال، تخصصی شدن و باکیفیت‌تر شدن آثار هنری بود.

او ادامه داد: توجه بیشتر به آموزش، پژوهش و هنرمندان بین‌المللی از دیگر ویژگی‌های قابل تقدیر جشنواره امسال بود. با تلاش‌های انجام شده، مشهد در حال تبدیل شدن به قطب هنرهای شهری کشور است.

 

فراخوان جشنواره خانه بهار 99 تا  ابتدای تابستان اعلام می شود

 

صدرا یوسفی، دبیر دومین جشنواره هنرهای شهری «خانه بهار» مشهد هم در این مراسم گفت: در جشنواره امسال، ۵۴۷ اثر شهری برای اجرا و اکران در ۱۷ گروه مختلف انتخاب شد.

 وی ادامه داد: جشنواره هنرهای شهری، تبدیل به پدیده‌ای دائمی خواهد شد و به جز بهار، در سایر فصول سال هم امتداد خواهد یافت دبیرخانه دائمی این جشنواره، امروز شروع به کار کرد.

دبیر دومین جشنواره هنرهای شهری «خانه بهار» مشهد گفت: تا ابتدای تابستان، فراخوان آثار هنری سال ۹۹، اعلام خواهد شد تا برای طراحی و اجرای آنها، فرصت بیشتری وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام// ع. ا

 

 

اختتامیه دومین جشنواره خانه بهار مشهد

برچسب ها: شهرداری ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.