رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال گذشته مدیریت شهری موفق شد بخش زیادی از بدهی‌های خود را با طلب از دستگاه‌های دولتی از بانک‌های عامل تهاتر کند.

بخش زیادی از بدهی‌های مدیریت شهری در مشهد پرداخت شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در پنجاه و ششمین صحن علنی شورای شهر گفت: تعامل با مجلس و مشارکت نمایندگان باعث شد بند انتشار اوراق مشارکت به میزان ۸ هزار میلیارد تومان برای بازسازی اطراف حرم به صورت اوراق مشارکت برای مشهد در لایحه بودجه کل کشور گنجانده شود.

وی تصریح کرد: تحقق کامل درآمد‌های سال ۹۷ و برگزاری جشنواره خانه بهار در بعد فرهنگی و فضای سبز و کنترل موفق بحران بارش‌های اخیر در شهر مشهد جزو اقدامات ارزشمند ما تلقی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه آمریکا تداوم عدوات و کینه توزی خود را نسبت به ما با توهین به سپاه پاسداران ادامه داد و این در حالی است که قانون اساسی ما به صراحت از سپاه به عنوان نیروی رسمی ما یاد می‌کند، ادامه داد: ما در تمامی برهه‌ها مدیون سپاه هستیم اگر هم اختلافی وجود دارد ارتباط درون خانوادگی است و هیچ ارتباطی به اجانب ندارد.

حیدری افزود: مبارزه با فساد، انضباط مالی، کاهش نابرابری حقوق و امتیازات در بدنه شهرداری، ارتقای بهره‌وری نظام پاسخگویی مبتنی بر تکریم ارباب رجوع و تعامل هدفمند برای تامین حقوق مردم و شهر اولویت ما است.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر طرح‌های تفصیلی با اهتمام مسکن و شهرسازی اولویت ویژه ما برای سال ۹۸ است.

انتهای پیام//م. ن


پرداخت بدهی‌های مدیریت شهری در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.