معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هشت میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۷ به ازدواج جوانان مددجو کرمانشاهی اختصاص داده شده که از این میزان بیش از یک میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

اختصاص  بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار به ازدواج جوانان مددجو کرمانشاهیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۷۸۰ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۷ با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

رحمتی پور عنوان کرد: از این تعداد مددجوی بهره‌مند از کمک هزینه ازدواج حدود ۲۳۰۰ نفر نوعروس، هزار و ۲۷۸ نفر پسر و باقی بانوان با ازدواج مجدد بوده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: هشت میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان اعتبار در سال گذشته به ازدواج این جوانان نیازمند اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: بیش از یک میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان از اعتبار اختصاص یافته به ازدواج مددجویان کرمانشاهی از محل کمک‌های مردمی و موسسات خیریه، صدقات و کمک‌های حامیان نیکوکار تامین شده است.

انتهای پیام/ز

بیش از ۳۷۸۰ جوان تحت حمایت کمک هزینه ازدواج  دریافت کردند

برچسب ها: جوانان ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.