مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: ۵۴۰ هزار نفر جوان در استان داریم که یک چهارم جمعیت را تشکیل می‌دهند.

کرمانشاه  با داشتن نیروهای جوان استانی ثروتمند استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا گودرزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان کرمانشاه اظهار داشت: در سطح جهان یک میلیارد و ۶۰ هزار جوان وجود دارد که سهم استان ما ۵۴۰ هزار نفر است که این تعداد یک چهارم جمعیت استان کرمانشاه را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جوانان در عرصه دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا شود گفت: کرمانشاه استانی ثروتمند است که یکی از این ثروت‌ها، ظرفیت‌های انسانی است در واقع جوانان شاخص سرمایه گذاری‌های انسانی هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان کرمانشاه ۴۸۳ سازمان مردم نهاد داریم  ۷۰ مورد از آن‌ها زیر نظر سازمان ورزش و جوانان است گفت:طی ۱۱ ماه سال قبل از نظر تعداد واقعه ازدواج ۲.۷ درصد افزایش و از نظر طلاق با تعداد چهار هزار و ۲۰۰ نفر ۱۰.۸ درصد کاهش داشته‌ایم.

وی از تخصیص ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای زلزله به کرمانشاه خبر داد و افزود: در این دو سال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اجتماعی به استان کرمانشاه تزریق شد.

انتهای پیام/ز

 

تخصیص ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای زلزله به کرمانشاه

برچسب ها: جوانان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.