اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و نماینده دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل اله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : هدف از برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان درگیر کردن همه دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو این ستاد در مسائل مربوط به امور جوانان است.

وی گفت : تمامی کار‌ها و برنامه‌ها باید در چارچوب اسلامی برگزار شود و پر کردن اوقات فراغت جوانان بسیار حائزه اهمیت است.

در ادامه رنجبر اظهار داشت: حرکت به سمت اعتلا و رشد نسل نوجوانان و جوانان و حل مسائل و دغدغه‌های آنان برای استفاده بهینه و شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های آنان باید در اهم امورات باشد.

 وی ایام تابستان و کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت را بهترین فرصت برای آموزش جوانان در حوزه‌های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفایی جامعه را فراهم می‌کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

در این جلسه باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح مصوبات جلسات سال قبل پرداخت، سپس با قرائت سر فصل‌های دستورالعمل استانی گرامیداشت هفته جوان مشارکت کلیه دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان در گرامیداشت هفته جوان را خواستار شد.

باباملکی، هماهنگی و همکاری بین بخش ادارات شهرستان تاکید کرد و افزود: برنامه‌های ورزشی و امور جوانان با هماهنگی دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شود.

وی با بیان اینکه حل مسایل و مشکلات جوانان دغدغه اصلی مسئولین است، گفت: شکوفایی استعداد‌ها و استفاده بهینه از توانایی‌های جوانان باید در اهم امورات باشد. اشتغال یکی دیگر از عوامل اصلی و تاثیرگذار در زندگی و آینده جوانان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، برنامه ریزی برای اوقات فراعت جوانان را خواستار شد و بیان کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضروری است و این ظرفیت در شهرستان وجود دارد تا اقدام عملی در حوزه جوانان انجام دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

درگیر کردن همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در مسائل مربوط به امور جوانان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.