رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه از اجرای بیش از ۳۷ کیلومتر روکش در راه‌های شهرستان بشرویه خبرداد.

خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: احیای خط کشی راه‌های حوزه به ۶ کیلومتر، لکه گیری چاله‌های به مقدار ۱۲۰ تن آسفالت، شستشوی علائم به تعداد ۹۲۰ عدد، نصب سرعت گیر و کاهنده سرعت ۶۵ مورد، چشم گربه‌ای ۴۳۰ عدد از اقدامات طرح نوروزی این اداره به شمار می‌رود.

وی افزود: نصب و ترمیم علائم خسارت دیده نیز ۸۰ مورد و رفع عیب تمامی چراغ‌های چشمک زن حوزه استحفاظی و برقراری روشنایی، موج تراشی راه‌های روستایی و شوسه ۳۲۰ کیلومتر، تشکیل گشت راهداری روزانه ۴ اکیپ با ۴ دستگاه خودرو، بازگشایی محور‌های خسارت دیده از سیل ۴ مورد و فعال بودن مرکز اطلاعات و بیسیم اداره به صورت شبانه‌روزی از از دیگر اقدامات ادره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه است.

خیری گفت: تعداد نیروی درگیر در ایام تعطیلات ۲۲ نفر، تعداد ماشین آلات درگیر در گشت راهداری و انجام عملیات بالغ بر ۹ دستگاه، نصب بنر‌های هشدار دهنده و تبلیغاتی و پرچم در طول محورها، راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی ۲۰ مورد و بازدید مستمر از دفاتر مسافربری و ناوگان حمل و نقل انجام پذیرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه به اقدامات انجام شده درخصوص سیلاب و مرمت محور‌ها تصریح کرد: بازدید از ابنیه فنی (پل‌ها و آبنماها)، اقداماتی در مباحث اجرای برید و اصلاح و ترمیم دریواسیونها، لایروبی قنو‌ها، پل‌های مستعد انسداد تنقیه انجام شده است و در محور‌های روستایی که نیازمند اجرای قنو بوده عملیاتی گردیده است همچنین در سال گذشته تعداد ۴ دستگاه آبنما به پل تبدیل شده است.

وی در ادامه با توجه به عملیات اجرای روکش‌ها در سال گذشته بیان کرد: روکش آسفالت گرم محور ارسک بطول ۵/۵ کیلومتر محور بشرویه به طبس بطول ۲/۴ کیلومتر و محور بشرویه به فردوس بطول ۵ کیلومتر و عملیات فوگسیل در محور روستایی بشرویه- رقه و رقه - جوزردان بطول ۱۳ کیلومتر اجرایی گردیده است. 

قرارداد‌هایی با پیمانکاران جهت ادامه روکش محور ارسک بطول ۵/۳ کیلومتر و بشرویه – فردوس بطول ۴ کیلومتر و محور رقه بطول ۲ کیلومتر منعقد گردیده و بزودی اجرایی خواهد گردید.

انتهای پیام / ط ا

روکش محورهای شهرستان بشرویه اجرایی شد

برچسب ها: وزارت راه ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.