رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ای رنج بیکاری در جامعه به دلیل نداشتن مهارت است، لذا در دانشگاه باید به سمت آموزش‌های مهارتی برویم.

نداشتن مهارت باعث فقر می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محسن شمسی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست گفت: هدف دانشگاه علمی کاربردی این است که در محیط‌های واقعی کار، شرایطی فراهم شود که دانشجویان بتوانند در آنجا آموزش ببینند.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی، شغل محور است و تربیت نیرو‌های مهارتی را مدنظر دارد و اگر به مسئله مهارت نگاه کنیم، موضوع بیکاری بی‌معنا خواهد بود.

شمسی بیان کرد: به طور کلی نیاز امروز کشور علاوه بر علم، کار عملی دانشجویان است که این دانشگاه مفتخر است دانشجویان علمی و کاربردی را به کشور تقدیم کند.

وی با اشاره به کاربری بودن این دانشگاه تصریح کرد:پنجه کارآفرینان و فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی همان چیزی است که می‌تواند شرایط بیکاری کشور را متحول کند و ما را به جایگاهی برساند که لایق آن باشیم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت:امیدواریم با علم و کار‌های عملی که انجام دادند بتوانند گامی موثر در راستای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی و استان کرمان بردارند.


انتهای پیام/س

رنج بیکاری در جامعه به دلیل نداشتن مهارت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار