رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: پمپ تزریق دارو در چهارمین روز از هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان رونمایی شد.

رونمایی از پمپ تزریق دارو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانبه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: پمپ تزریق دارو مورد نیاز بخش‌های درمان از جمله بیماران خاص است.

وی با بیان اینکه اگر در دانشگاه‌ها به محفوظات بسنده کنیم صرفا مصرف کننده خواهیم بود گفت: رقابت در دانشگاه‌ها باید وجود داشته باشد تا به تولید محصول با کیفیت بیانجامد.

رشیدی نژاد افزود:: دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی رو به رشد هستند و از حالت سنتی تغییر پیدا کرده و به روز شده اند.

وی تاکید کرد: نظام آموزش عالی نظام تحقیقاتی، مدیریت استانی و دانشگاه‌ها باید همه با هم فضا و زمینه رشد دانشگاه‌ها را فراهم کنند و دانشگاه‌ها نباید خود را محصور به محدوده دانشگاه کنند لذا به صنایع و تبادل و انتقال دانش را در نظر داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه باید ظرفیت‌های دانشگاه را بشناسیم گفت: ۹ دانشکده، ۲۰ رشته تخصصی و تحصیلات تکمیلی و زمینه آموزش نیروی انسانی در این دانشگاه وجود دارد، اما بستر انجام تمام تحقیقات مورد نیاز وجود ندارد.

وی افزود: رویکرد نظام آموزشی و معیار‌های سنجش در ارتقا هیات علمی باید تغییر کند.

رشیدی نژاد گفت: رویکرد ما منحصرا به تولید مقالات علمی و چاپ در مجلات نباید باشد تولید محصولات فناورانه و نوآوری مهمترین امر است و این دانشگاه از اندیشه‌های نوآورانه استقبال می‌کند.

انتهای پیام /س

پمپ تزریق دارو در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار