مسابقات مکعب روبیک دانش آموزی در بوکان برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت:مسابقات مکعب روبیک دانش آموزی با حضور بیش از ۱۰۰نفر از علاقه‌مندان در این شهرستان برگزار شد.

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از برگزاری اولین دوره مسابقات مکعب روبیک دانش آموزی در این شهرستان خبرداد و گفت: این مسابقات زیر نظر هئیت ورزش‌های همگانی و کمیته روبیک و همچنین حمایت مدیریت آموزش و پرورش بوکان، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از علاقمندان و هنرجویان  در سطح مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه برگزار شد.

خسرو فیضی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بوکان هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای سطح سلامت فکری و ذهنی دانش آموزان و علاقمند کردن آن‌ها به بازی‌های فکری و دور شدن از فضای مجازی و استفاده بهینه از دو نیمکره مغز و در نهایت افزایش اعتماد به نفس در بین دانش آموزان عنوان کرد.

طاهر اسراری رئیس کمیته روبیک بوکان نیز با اعلام اینکه بوکان اولین شهرستان در استان است که به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی بوکان، کمیته روبیک در آن فعال است. افزود: کمیته روبیک با تمام ظرفیت خود آماده همکاری با آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین امور فرهنگی ورزشی شهرداری بوکان است، تا گامی اساسی در جهت بهداشت روانی که زمینه ساز رشد و تقویت ذهنی کودکان و نوجوانان است، برداشته شود.

این مسابقه در آیتم مکعب روبیک ۳ در ۳ برگزار گردید و شرکت کنندگان در سنین و سطح مختلف با احتساب بهترین رکوردشان به رقابت پرداختند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات روبیک در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.