معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از پرداخت تسهیلات ازدواج برای ۸۰ درصد متقاضیان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خوی گفت: در نیمه اول امسال به ۶۵۲ نفر زوج متقاضی، در مجموع ۹۸ میلبیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است که این تعداد ۸۰ درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج را شامل می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین برضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای پیشگیری از آسیب‌های جوانان تاکید کرد.

تیموری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خوی هم در این جلسه با تاکید برضرورت تقویت هویت ملی و مذهبی جوانان خواستار مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و مراکز آموزش عالی در جهت تدوین برنامه‌های علمی و فرهنگی متناسب با این موضوعات شد.

طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان خوی هم در این جلسه از اجرای طرح سنجش سلامت جسمی و روانی برای جلوگیری از آسیب‌های جسمی و روحی جوانان در شهرستان خوی خبر داد.

انتهای پیام/م

برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان خوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.