رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان از جریمه تیم سردار بوکان در پی حواشی بازی این تیم با آوالان کامیاران خبرداد.

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در  گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در پی حواشی پیش آمده در بازی تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران، فدراسیون فوتبال کشور، جرایمی را برای تیم سردار و همچنین تیم آوالان اخذ نموده است.

وی افزود: برای تیم سردار بوکان دو جلسه محرومیت هواداران از حضور در استادیوم و نیز ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی، دو جلسه محرومیت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای صلاح الدین زرین از کادر سردار و همچنین موسی شهبازی بازیکن تیم سردار به چهار جلسه محرومیت و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

در دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم کشور، پانزدهم بهمن ماه سال جاری دیدار دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران با میزبانی بوکان برگزار شد که در نهایت تیم سردار توانست با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان شود که در این بازی بعد از پایان نیمه اول، چند نفر تماشاچی نسبت به عملکرد داور معترض شدند که در این میان منجر به حواشی و توقف بازی شد.

هم اکنون سردار بوکان با ۲۰ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می‌کند و در گروه الف. این رقابت‌ها با تیم‌های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.

سردار در سال ۱۳۷۹ توسط علی خدامرادی در شهر بوکان تاسیس شد و ۹ سال در لیگ برتر استان حضور داشت، بعد‌ها در راستای پروژه انتخاباتی مدیران سابق فدراسیون، مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور را به دست آورد و سهمیه شهر بوکان در انتخابات مجمع فوتبال استان در سال ۱۳۹۳ توسط شخص علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون به این شهر و هیئت فوتبال هدیه شد.
انتهای پیام/م
 

فدراسیون فوتبال سردار بوکان را جریمه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.