عملیات نگهداری از محور‌های مواصلاتی اردبیل انجام می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به منظور ایمن سازی محور‌های مواصلاتی، عملیات نگه داری از راه‌ها فارغ از شرایط جوی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در خصوص اقدامات نگهداری از محور‌های مواصلاتی در سال جاری گفت: عملیات نگهداری محدود به بازه زمانی خاصی نیست و راهداران به صورت مستمر در محور‌ها مستقر هستند.

وی افزود: با توجه به تاثیر اقدامات صورت گرفته در ایمن سازی محور‌ها و کاهش سوانح رانندگی، تمامی ادارات شهرستانی موظف به رسیدگی به وضعیت محور‌های مواصلاتی و رفع نواقص هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: عملیات ساخت راه در حیطه وظایف راهداری نیست، اما در مقابل عملیات نگه داری از تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی توسط این اداره کل انجام می‌شود.

رحمتی بیان کرد: نصب گاردیل، نصب علائم ترافیکی، تعمیر علائم، ترمیم آسفالت، رنگ آمیزی و شستشوی علائم جهت خوانش راحت توسط راننده، طراحی و اجرای سیستم‌های روشنایی، برف روبی و نمک پاشی، نگه داری تونل ها، لایروبی پل ها، شن ریزی و تسطیح راه‌های شنی و ریزش برداری بخشی از عملیات راهداری است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

راهداران به صورت مستمر در محور‌ها مستقر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.