با تلاش راهداران اردبیل:

محور اردبیل - آستارا بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران استان اردبیل محور اردبیل - آستارا بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به رانش کوه در مسیر اردبیل - آستارا گفت: با حضور به موقع و تلاش بی‌وقفه راهداران استان اردبیل ریزش‌برداری انجام شد تا تردد خودرو‌ها مجددا برقرار شود.

وی با اشاره به بازگشایی محور اردبیل - آستارا، اظهار کرد: بعد از ظهر روز دوشنبه رانش کوه در دو کیلومتری آق چای و انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل در محور اردبیل- آستارا اتفاق افتاد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با حضور به موقع و تلاش بی‌وقفه راهداران استان اردبیل ۲۵۰۰ متر مکعب ریزش‌برداری انجام و در نهایت بخش اصلی جاده پاک‌سازی شد تا تردد خودرو‌ها مجددا برقرار شود.

رحمتی با اشاره به حضور ۵ اکیپ راهداری در عملیات بازگشایی این محور بیان کرد: به دلیل همکاری و تعامل راهداری اردبیل با سایر نهاد‌ها در کمترین زمان مشکل محور‌های مواصلاتی مدیریت می‌شود.

وی با تشکر از همکاری اکیپ‌های راهداری استان گیلان گفت: با توجه به تداوم بارش برف در اغلب محور‌های مواصلاتی استان، ۸۰ اکیپ راهداری همچنان در محور‌ها به ویژه گردنه‌های کوهستانی مستقر هستند.

انتهای پیام/ح

استقرار ۸۰ اکیپ راهداری در محور‌های اردبیل

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.