مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل:

تمامی جاده‌های استان اردبیل با وجو بارش برف و کولاک باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی جاده‌های این استان باز بوده و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: هم اکنون تنها راه ارتباطی ۱۷ روستا در شهرستان‌های نیر، خلخال و کوثر بسته است و راهداران در حال بازگشایی این راه‌ها هستند.

وی با اشاره به بازگشایی محور اردبیل - آستارا که به دلیل رانش کوه مسدود شده بود، بیان کرد: همچنان گروه‌های راهداری در حال برفروبی و نمک پاشی جاده‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه بارش برف همچنان در برخی نقاط استان ادامه دارد، اظهار داشت: بارش برف در اغلب محور‌های مواصلاتی و گردنه‌های کوهستانی باعث شده تا گروه‌های راهداری به صورت شبانه روزی در این محور‌ها مستقر باشند.
رحمتی افزود: در ۲ روز گذشته بیش از هزار و ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان برفروبی و بیش از ۸۰۰ تن مخلوط شن و نمک در جاده‌های استان مصرف شده است.

وی گفت: رانندگان قبل از سفر با سامانه ۱۱۴ تماس گرفته و از وضعیت جوی جاده‌ها اطلاع یابند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از رانندگان خواست تا از سفر‌های غیرضروری بویژه با وسایط نقلیه سبک خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ و تجهیزات کامل زمستانی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

بارش برف و کولاک در اردبیل

 

برچسب ها: حمل و نقل ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.