مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: ۱۳۸۷ دستگاه اتوبوس در ناوگان، سهم ۱۷ درصدی جابه جایی مسافران در سفر‌های شهری را پوشش می‌دهد.

قدرت افتخاری مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به توسعه خطوط اتوبوسرانی در بسیاری از نقاط شهر و حومه‌ی آن اظهار کرد: علارغم اینکه بسیاری از معابر استاندارد‌های لازم را برای عبور اتوبوس ندارد، ولی به لحاظ ضرورت و نیاز شهروندان، ناوگان اتوبوسرانی در بسیاری از نقاط شهر شرویس دهی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در نقاطی با فاصله ۴۰ کیلومتری شهر خطوط اتوبوس فعال است، عنوان کرد: از شمال شهر در شهرک شهید منتظری تا جنوب، غرب و شرق شهر در قهجاورستان، برآن‌های شمالی و جنوبی و شهرک‌های صنعتی، ناوگان اتوبوسرانی به طول ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر پاسخگوی نیاز شهروندان است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این ناوگان رتبه اول در جابه جایی مسافر را در حوزه حمل و نقل شهری دارد، تصریح کرد: ۱۳۸۷ دستگاه اتوبوس در ناوگان، سهم ۱۷ درصدی سفر‌های شهری را پوشش می‌دهد.

وی اضافه کرد: در ناوگان شهری ۶۷ خط دولتی و ۳۵ خط خصوصی مجموعا تعداد ۱۰۲ خط به همراه ۳ سامانه تندرو وجود دارد که همه زیر پوشش شرکت واحد اتوبوسرانی قرار دارد.
 
انتهای پیام/س

وضعیت شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.