نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سخنان وزیر آموزش و پرورش کاشان رتبه اول استفاده از معلم حمایتی را دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژادنماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ، در صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، که با موضوع بحث و بررسی مشکلات کلان شهر برگزارشد گفت: فرزندان ما در کاشان در کلاس‌هایی تربیت می‌شوند که حرفه‌ای نیست و حمایتی است.

وی با اشاره به بازنشستگی ۳۰ معلم در سال جاری و ۲۰۰ معلم در سال دیگر افزود: کاشان که در همه موارد با اتکا به قدرت و همت و کرامت خیرین این شهرستان آمورش را ساماندهی می‌کند در این موضوع نیز با حمایت و همت مجمع خیرین مدرسه ساز در کنار ساخت مدرسه آموزش معلم را نیز تقبل کند تا تربیت و فرهنگ آینده این خطه تحت تاثیر معلمان حمایتی قرارنگیرد.

به گفته وی، شورای شهر و خیرین نیز کمک کنند تا داستان برچیده شدن سفره ریسندگی در این شهر تکرار نشود و نگذارند تربیت فرزندان ما با طرح‌های غیرحرفه‌ای دستخوش مشکلات و عواقبی شود که آینده نسل ما را نگران می‌کند.


رمز پیروزی و موفقیت در شهر همدلی و اتحاد است

 

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر استقبال از برگزاری جلسات مشترک با شورا و پیگیری مطالبات، مسائل و مشکلات مورد درخواست و دغدغه اعضای شورا گفت: ما هر چه هم انرژی و توان صرف کنیم بدون همکاری و وحدت در عمل خروجی نخواهیم داشت یا نتیجه کمی خواهیم داشت.

دکتر ساداتی نژاد، با تقدیر از همدلی شورا و شهرداری در رصد سیل و مدیریت آن گفت: بحث استان شدن نیز یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم ما تا امروز بوده است که همکاری و اتحاد و حمایت همه جانبه تمامی مسئولان را با یکدیگر می‌طلبد.

وی این مطالبه و دغدغه را از بلندنظری مردم کاشان و وجود بخشی از زیرساخت‌های آن دانست و گفت: تحقق این طرح که برای اولین بار به مجلس بردیم نیاز به وحدت و همدلی همه شهرستان‌های شمال استان هچنین حوزه رسانه و فضای مجازی تمام ۱۰ شهرستان را به صورت یکصدا و متحد دارد.

به گفته وی، تشکیل استان اصفهان شمالی برای کمک به نظام جمهوری اسلامی و شکوفایی ظرفیت‌های مغفول مانده بویژه در حوزه بهره وری و اشتغال است که در حوزه بروکراسی دیده نشده است.

دکتر ساداتی، تحقق این طرح را برای مرکز استان نیز بهتر تاکیدکرد و گفت: تجربه تفکیک استان خراسان هم به گفته آمار و مستندات نشان می‌دهد که تحقق این امر مطلوب‌تر است.

وی با اشاره به اینکه توزیع خدمات و امکانات و رسیدگی به شهروندان ۲۴ شهرستان این استان با تحقق استان اصفهان شمالی بهتر می‌شود گفت: وقوع این این اتفاق همکاری و همدلی و همراهی استان و دولت را نیز طلب می‌کند


نقش حساس رسانه و فضای مجازی ۱۰ شهرمنطقه شمالی استان در تحقق اصفهان شمالی

به گفته وی، رسالت و نقش متفاوت اصحاب رسانه و فضای مجازی در تحقق این مطالبه مردمی نیز بسیار حساس و اثرگذار است که بصورت یک صدای واحد و متحد از رسانه‌های تمام این ۱۰ شهر هماهنگ و همدل برخیزد و حمایت کند حتی خبرنگاران و رسانه‌های کاشان با تعامل و رایزنی و همفکری و همدلی با همکاران رسانه‌ای خود در ۹ شهر دیگر منظقه شمالی استان می‌توانند نقش متفاوت خود را به نحو احسن و اثربخش ایفاکنند.

گرفتن ردیف بودجه ملی برای احداث باند دوم جاده قدیم قم – کاشان

 

نماینده کاشان در ادامه گرفتن ردیف بودجه ملی برای احداث باند دوم جاده قدیم قم – کاشان خبر خوب سال ۹۸ در حوزه جاده‌ای و ایمن سازی این محور یادآورشد و گفت: کار نقشه برداری و گرفتن مشاور در سال ۹۸ ودر سال ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

دکتر ساداتی نژاد، در خصوص مطالبه اعضای شورا در مورد شهرک ماهیان زینتی نیز گفت: این کار در حال پیگیری است، اما بخشی از مشکلات آن به داخل شهر و شهرک سوم صنعتی برمی گردد.

وی، با تاکید بر پیگیری احداث پارک نجوم در نیاسر، کمربندی کاشان، راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی تا شهریور، گفت: فرودگاه کاشان نیزکه شهرداری علی رغم همه سختی‌ها با چنگ و دندان تا الان از آن نگهداری کرده باید بماند و برای این مردم حفظ شود.

به گفته وی، در خصوص آبخیز داری هم که موضوع مهمی است امسال ۱۵۰ میلیون دلار برای کل کشور قرارداده شده است و سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان برای این موضوع تخصیص یافت.

دکتر ساداتی نژاد، رویکرد تعامل و همگرایی را بین همه مدیران و مسئولان خواستارشد و گفت:بیشترین مراجعات سال قبل به دفتر وی از سوی کارگران فضای سبز شهرداری و رانندگان اتوبوسرانی برای حقوق معوقه آن‌ها بود که رئیس شورای اسلامی در پاسخ گفت: دو ماه حقوق معوقه آن‌ها همراه عیدی و پاداش برای سال ۹۸ اعطا شد و تنها دو ماه حقوق معوقه از سال قبل و فروردین امسال را طلب دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار