کرمی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که برای بارش باران وجود داشت، اقدامات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی انجام شده است.

اقدامات لازم در تهران برای مقابله با حوادث ناشی از بارش باران انجام شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضاکرمی مدیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص بارش باران در شهر تهران گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود امروز شاهد بارش باران و وزش باد و رگبار و رعد و برق هستیم.

وی افزود: به سازمان‌های تخصصی، شهرداران مناطق و مدیران هشدار‌های لازم را داده ایم و اطلاع رسانی شامل توصیه‌هایی برای جلوگیری از خطرات احتمالی انجام شده است.

رضا کرمی گفت: به ستاد‌های مدیریت بحران مناطق هم تذکراتی داده شده است و حضورا و طی ابلاغیه‌های متعدد برای احراز آمادگی و همچنین بازدید از انهار و کانال‌ها آمادگی به مدیران داده شده است.

مدیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: در عین حال با توجه به حوادث قبلی لازم است هموطنان برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه از نزدیک شدن به رودها، انهار و توقف در حاشیه مسیل‌ها و مکان‌های مستعد وقوع حادثه خودداری کرده و از فعالیت کوهنوردی هم بپرهیزند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محیط زیست ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار