رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: امسال یکی از سال‌های خوب برای کشاورزی منطقه بود و بیشتر محصولات با قیمت بالا به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید برخوری رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: امسال یکی از سال‌های خوب برای کشاورزی منطقه بود و بیشتر محصولات با قیمت بالا به فروش رسید و این امر مهم حاصل تلاش کشاورزان برای تولید محصول با کیفیت، برنامه ریزی برای صدور مجوز صادرات بود.

وی بیان کرد: جنوب کرمان یکی از مناطق ویژه در بخش کشاورزی کشور محسوب می‌شود، اما این منطقه به خوبی معرفی نشده است لذا وظیفه ما سنگین‌تر است و باید با اطلاع رسانی دقیق و مستمر پتانسیل‌های این منطقه را با امکانات روز دنیا از جمله فضای مجازی سایت‌ها پایگاه‌های خبری، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها معرفی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی خطاب به مسئولین و رابطین روابط عمومی جهاد کشاورزی افزود:حوزه جهاد کشاورزی جنوب کرمان بسیار گسترده است و فعالیت کارشناسان این بخش به خوبی دیده نشده است لذا روابط عمومی‌ها با احساس مسئولیت بیشتری عملکرد این بخش را به مردم اطلاع رسانی کنند.

پیرنیا رئیس اداره روابط عمومی سازمان گفت: مسئولان روابط عمومی، مسئولان افکار عمومی هستند و می‌توانند از طریق رسانه‌ها به جلب افکار عمومی بپردازند.

وی افزود: نا آگاهی  مدیران از جایگاه روابط عمومی از جمله مشکلاتی است که روابط عمومی‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری پتانسیل‌های کشاورزی منطقه از طریق چاپ و نصب تصاویر در اماکن عمومی از جمله فرودگاه‌ها، ادارات و ارگان‌ها در سطح استان و کشور، همچنین برگزاری جشنواره‌های محصولات منطقه، برگزاری نمایشگاه‌ها و ... معرفی می‌گردد.

وی از مسئولین و رابطین روابط عمومی بخش کشاورزی خواست تا با عبور از روش‌های سنتی سرعت عمل بیشتری در انعکاس عملکرد بخش کشاورزی داشته باشند.

انتهای پیام /ی

انعکاس تولیدات کشاورزی با روابط عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار