مدیر جهادکشاورزی کهنوج گفت:برای خرید محصول گندم ستاد برداشت غلات در کهنوج تشکیل شد و پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰ هزارتن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج گفت: دسترنج چند ماهه کشاورزان در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه از برداشت تا مرحله واریز وجه به حساب گندم کاران، توسط عوامل مختلف از جمله فرمانداری، بخشداری ها، جهاد کشاورزی، اداره غله، نیروی انتظامی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و شرکت نفت به نحو مطلوب مدیریت می‌شود و در این مسیر، اتحادیه کمباین داران و کامیون داران نیز با نظارت و حمایت اعضای ستاد، وظایف خود را انجام خواهند داد تا این محصول برداشت و تحویل اداره غله داده می شود.

وی افزود: اجرای کلاس‌های ترویجی، حضور کارشناسان پهنه و ناظرین شبکه مراقبت در بهبود وضعیت مزارع و افزایش عملکرد موثر و مفید بوده است.

حیدری بیان کرد: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و توجه به مکانیزاسیون کشاورزی کماکان باید مدنظر باشد، چرا که توانسته و می‌تواند وضعیت تولید را بیش از پیش بهبود بخشد.

مدیر جهاد کشاورزی کهنوج گفت: استفاده از کمباین‌های پیشرفته و دارای معاینه فنی، کامیون‌های دارای استاندارد لازم باید مدنظر قرار گیرد و این عوامل برداشت و حمل و نقل باید با نرخ‌های کارشناسی و منصفانه به فعالیت بپردازند.

مرکز خرید ۴۰ هزارتنی گندم کهنوج واقع در شهرک صنعتی کهنوج با نظارت کارشناسان جهادکشاورزی آماده تحویل دسترنج گندم کاران خواهد بود.

انتهای پیام /ی

استفاده از کمباین‌های پیشرفته برای برداشت گندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار