مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه بخشی از معاملات آنها با آل سعود و امارات است.

اقدام ترامپ به سفارش نتانیاهو و بخشی از معامله با آل سعود بودسرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی توسط آمریکا اظهار کرد: آمریکایی‌ها مستاصل شدند و دخالت آن‌ها در منطقه چیزی جز شکست برای آن‌ها در بر نداشته است.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا ادامه با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها منزوی شده اند، ادامه داد: آنها میلیارد‌ها دلار در منطقه هدر دادند و چیزی در منطقه عایدشان نشده است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه ترامپ در همه مسائل بی منطق است، افزود: چنین شخصی نمی‌تواند یک دولت را برای تصمیمات اداره کند و اقدام ترامپ درباره سپاه سیاسی و متناقض است.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه اقدام ترامپ به سفارش نتانیاهو است، خاطر نشان کرد: اقدام رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه بخشی از معاملات آنها با آل سعود و امارات است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه اقدام ترامپ موجب وحدت بیشتر بین اقشار مختلف در کشور شده است، اضافه کرد: با نگاه کردن به فضا و جامعه می‌بینیم که همه سپاهی شده و لباس مقدس آن را به تن کرده اند.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه تمام ملت ایران سپاهی هستند، تصریح کرد: در مقابل اقدام ترامپ، ما نیز نیرو‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به «سنتکام» را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دادیم و چنانچه آمریکایی‌ها هر کدام اقدامی انجام دهند عمل مقابله به مثل انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فیرور آبادی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار