بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم، اما با این حال در استادیوم آزادی مقابل تیم پرسپولیس و هوادارانش فوتبال خوبی بازی کردیم.

رضاوند: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم/ داور به نفع پرسپولیس سوت زدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال سایپا بعد از شکست مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این دیدار گفت: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم، اما با این حال تیم ما در استادیوم آزادی مقابل تیم پرسپولیس و هوادارانش فوتبال بسیار خوبی بازی کرد.

او در مورد اینکه بعضی از هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند داور به نفع سایپا سوت زده است گفت: نه اصلا اینگونه نبوده. توپ آخر بازی را شجاع به بیرون زد، اما برای پرسپولیس اعلام اوت کرد. در یک صحنه دیگر توپ به دست بازیکنشان خورد و داور هند نگرفت و اصلا اینگونه نبود که داور به نفع ما سوت زده باشد. در کل فکر می‌کنم قضاوت بدی نبود.

رضاوند در مورد درگیری اش با سید جلال حسینی گفت: آقا سید بزرگ ما است و در تیم نفت با او هم تیمی بودم و هیچوقت جسارت نمی‌کنم.

او درمورد شعار‌هایی که علیه دایی در ورزشگاه داده می‌شد گفت: وارد چنین مسائلی نمی‌شوم و فکر می‌کنم بهتر است از خود دایی بپرسید.


بیشتر بخوانید: 

خلیل‌زاده: برای قهرمانی به میدان می‌رویم

دایی: پرسپولیس از ما بهتر بود / چرا همه سوت‌ها به ضرر تیم ما است؟ / ۳۵۰ میلیون تومان را نگرفته‌ام

خلیلی: گام بلندی برای هتریک قهرمانی‌مان برداشتیم


انتهای پیام/

صحبت های رضاوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار