استاندار اصفهان گفت: تاکنون برنامه توسعه ای هر شهرستان با نظر کارشناسان تعیین شده است و از ایده های کارشناسان برای توسعه استان و رفع مشکلات استان استفاده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار در دیدار با تعدادی از پیشگامان انقلاب اسلامی، گفت: مقام والای پایه گذاران انقلاب را ارج می‌نهیم و اعتقاد داریم که پیشگامان انقلاب بیش از دیگران نگران انقلاب هستند.

وی به تشکیل شورای مشورتی توسعه پایدار استان با حضور استانداران سابق، اساتید، دانشگاهیان و صاحب نظران اشاره کرد و افزود: تاکنون برنامه توسعه‌ای هر شهرستان با نظر کارشناسان تعیین شده است و از ایده‌های کارشناسان برای توسعه استان و رفع مشکلات استان استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال در روستا‌ها به منظور جلوگیری از مهاجرت، افزود: در برخی از شهر‌ها از جمله دهق، کارآفرینان و صنعتگران حضور فعال دارند، بطوری که نرخ بیکاری در این منطقه منفی است.

استاندار اصفهان افزود: نتیجه اقدامات انجام شده برای رفع مشکل آب، تشکیل ستاد ویژه احیای رودخانه زاینده رود و ساماندهی کمی و کیفی رودخانه کارون بزرگ بوده است.

وی گفت: استانداران مسئولیت پیگیری، سیاستگذاری، نظارت و هماهنگی را بر عهده دارند و باید با تلاش، همدلی، دوستی، مهربانی مشکلات آب استان را برطرف کنند.
در این نشست برخی از پیشگامان انقلاب نیز نظرات خود را در خصوص رفع مشکلات استان ارائه کردند.

انتهای پیام/م

 

دیدار استاندار اصفهان با تعدادی از پیشگامان انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار