نماینده مردم شهرستان نايین و خور و بیابانک رونق تولید را حمایت از کالای ایرانی، دستیابی به اشتغال پایدار، شکوفایی اقتصادی و تامین معیشت و رفاه مردم تعریف کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی، نماینده مردم شهرستان نایین و خوروبیابانک اظهار کرد:معیشت و رفاه مردم مدتهاست دستخوش بی تدبیری، واسطه و دلال ها، نظارت نحیف و ضعیف و بعضا تحریم‌ها گردیده است.

وی اظهار کرد: آیا سخنان دولتمردان در ماه‌های پایانی سال مبنی بر عدم نگرانی از قیمت‌ها را باور کنیم یا افزایش قیمت‌های بی رویه در حوزه میوه، گوشت و مرغ و... را؟

پوربافرانی افزود:چرا کنترل نسبی در بازار، خروج ارز از کشور، و تصویب مجلس در امر هزینه کرد صورت نگرفته است؟ آیا کنترل قیمت با وجود این سیستم عریض و طویل کار دشواریست؟

نماینده مردم شهرستان نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا بجای تسهیل در کارها، در این سیستم با بروکراسی سخت و پیچیده روبه رو هستیم که مصادیقش در استان اصفهان به وفور یافت میشد هر چند تلاش‌های استاندار اصفهان، دکتر رضایی آینده جدیدی را در کاهش این بروکراسی‌ها ترسیم می‌کند که امید است با تفویض اختیار مدیران استانی به شهرستان نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/م

صحبتهای نماینده مردم شهرستان نايین و خور و بیابانک درباره معیشت ورونق تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار