استاندار اصفهان گفت: باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی رونق تولید را به معنای واقعی اجرایی و عملی نماییم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با صنعتگران شهرک صنعتی جی و هیأت مدیره‌ی این شهرک تاکید بر اینکه در سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی و عملی شود، گفت: باید تلاش نماییم که اشتغال در درجه اول ثابت و سپس افزایش یابد و در جهت اجرایی نمودن رونق تولید قدم جدی و علمی برداریم.

وی با بیان اینکه وظیفه مدیریت استان این است که مشکلات صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی را حل و فصل نماید، تصریح کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری باید در جلسه‌ای با مدیران صنایع ذیربط و مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات را بررسی و تا حدی که در استان امکان پذیر است مرتفع نمایند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حل بخشی از مشکلات در محدوده اختیارات مدیریت استان نیست، افزود: باید این مسائل نیز جمعبندی و به هیأت دولت منعکس شود، باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری گام برداریم.

رضایی با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی احصا و با توجه به اختیارات این ستاد بررسی و مرتفع می‌گردد، افزود: با توجه به دستور رئیس بانک مرکزی ۶ نفر از مدیران برای تشکیل کمیته‌ای برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی انتخاب و به ایشان منعکس شده است و پس از صدور احکام این افراد که از بخش‌های مختلف بانک ها، اتاق بازرگانی و سازمان برنامه و بودجه استان هستند مسائل در این کمیته مطرح می‌گردد و نسبت به رفع آن‌ها بر اساس قانون اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: مدیریت استان بهمراه مدیران و معاونان استانداری در نظر دارد به صورت هفتگی در واحد‌های تولیدی حضور بهم رساند و مسائل و مشکلات واحد‌ها را از نزدیک بررسی کند، مسائلی که در استان قابل حل باشد با تمام وجود روانسازی خواهد شد و آن دسته از مسائلی هم که به تهران منعکس می‌شود از وظایف خود می‌دانیم که پیگیری‌های لازم را برای رفع آن‌ها داشته باشیم.


انتهای پیام/م

 

نشست صمیمانه استاندار اصفهان با صنعتگران شهرک صنعتی جی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار