حمایت مردم چین از کالای داخلی علی‌رغم تحریم آمریکا؛

فروش باورنکردنی گوشی‌های جدید هوآوی در چین

تمام موجودی دو گوشی جدید هوآوی به شکلی باورنکردنی در کمتر از ۱۰ ثانیه فروخته شد و مردم چین به شدت از آن‎‌ها استقبال کردند.

فروش باورنکردنی گوشی‌های جدید هوآوی در چینبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو گوشی جدید شرکت هوآوی با نام‌های Huawei P30 و Huawei P30 Pro پس از شروع عرضه رسمی در کشور چین با استقبال گسترده مردم مواجه شدند. شدت استقبال مردم برای خرید این دو کالای داخلی که پرچمداران جدید هوآوی محسوب می‌شوند در حدی بود که حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از این دو گوشی در مرحله اولیه پیش فروش آن‌ها در زمان ۱۰ ثانیه به فروش رسید. هوآوی اعلام کرد ارزش معاملات انجام شده در این بازه زمانی بسیار کوتاه در حدود ۲۰۰ میلیون دلار است.

گوشی هوشمند Huawei P30 با تجهیز به حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابیتی عرضه شد. مدیران ارشد شرکت هوآوی پس از این فروش تاریخی در مصاحبه‌ای رسانه‌ای اعلام کردند که تمامی پرسنل و تیم طراحان هوآوی پی ۳۰ و هوآوی پی ۳۰ پرو با توجه به امکانات و ویژگی‌های گنجانده شده در این دو گوشی انتظار فروشی مناسب را در چین داشتند، ولی چنین استقبالی از سوی مردم و اتمام گوشی‌های موجود در مرحله اول پیش فروش، آن هم در مدت ۱۰ ثانیه باورنکردنی بود.

فروش باورنکردنی گوشی‌های جدید هوآوی در چین

به نظر می‌رسد با وجود تلاش بسیار زیاد برند‌های بزرگ و مطرح تولیدکننده گوشی برای کسب بازار چین، مردم این کشور علاقه زیادی به حمایت از کالای چینی دارند و ترجیح می‌دهند از برندی متعلق به کشور خود خرید کنند. هوآوی اعلام کرده است به زودی با تولید دستگاه‌های جدید، مرحله دیگری از فروش دو پرچمدار جدید خود را آغاز می‌کند.

نکته جالب در این فروش رکوردساز، حضور پررنگ زنان در میان خریداران این گوشی‌ها بود. به طوری که آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد از خریداران را زنان تشکیل می‌دادند. البته این شکل از فروش در میان مردم چین تنها به خاطر چینی بودن محصولات نیست بلکه مطمئنا ویژگی‌های عالی این گوشی‌ها نیز در فروش آن‌ها تاثیر بسزایی داشته است.


بیشتر بخوانید: گوشی آنر 20i به صورت رسمی در ۱۷ آوریل معرفی می‌شود


انتهای پیام/

پرچمداران هوآوی با استقبال گسترده مردم چین مواجه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار