فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه زن که از تهران برای سرقت به مشهد آمده بودند توسط ماموران کلانتری بانوان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری باند خانوادگی زنان سارق در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد گفت:در پی گزارش سرقت‌های تیزدستانه از بانوان در مراکز تجاری شلوغ و اتوبوس‌های بی آرتی در شهر مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود:تیم‌های دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد در اجرای این ماموریت ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس، سه زن که در مقابل یکی از مراکز تجاری پرسه می‌زدند به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

آقا بیگی با اشاره به اینکه این سه زن با نزدیک شدن به خانمی در جلوی یک ایستگاه اتوبوس، محتویات کیف دستی اش را به سرقت بردند و بلافاصله به داخل یک مجتمع تجاری رفتند. بیان کرد:متهمان دقایقی بعد کیف پول زن دیگری را به سرقت بردند و قصد فرار داشتند که ماموران کلانتری بانوان وارد عمل شده راه فرارشان را سد کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:با انتقال متهمان به کلانتری بانوان و در بررسی‌های اولیه پلیسی مشخص شد که دو زن جوان خواهر بوده و با عمه خود از تهران برای سرقت به مشهد آمده و دارای سوابق کیفری هستند.

وی با اشاره به این که از متهمان سه دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد و تعدادی مدارک شناسایی و چند دست لباس نو سرقت شده از مغازه‌ها و دو عدد کیف پول مسروقه کشف شده گفت: تحقیقات از اعضای این باند برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.

انتهای خبر//ح. ص
 


باند خانوادگی زنان سارق در چنگال قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.