فرمانده انتظامی فریمان گفت: دو سارق جوان که مرتکب سرقت انواع باطری خودرو‌های سنگین و سبک در سطح شهرستان‌های استان خراسان رضوی می‌شدند، دستگیر شدند.

به دام افتادن سارقان حرفه‌ای باطری‌های خودرو در فریمانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ جواد خرسند فرمانده انتظامی فریمان گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی باطری خودرو‌های سبک و سنگین دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع به پلیس آگاهی این فرماندهی صادر شد.

وی افزود: تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی، حین گشت زنی و پوشش دهی نقاطی که احتمال سرقت‌های مشابه وجود داشت به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت چراغ خاموش در حال تردد بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی فریمان ادامه داد: راننده خودرو که متوجه حضور ماموران شده بود، قصد متواری شدن از محل را داشت که خودرو توسط پلیس متوقف شد و در بازرسی از آن دو عدد باطری خودرو کشف شد.

خرسند گفت: دو سارق جوان پس از دستگیری در بازجویی‌های علمی پلیس به ۱۴ فقره سرقت باطری خودرو‌های سبک و سنگین در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان خراسان رضوی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان ادامه داد: شهروندان در سطح خراسان رضوی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه موارد مشابه و یا اعلام شکایت از متهمان با پلیس آگاهی شهرستان فریمان با شماره تلفن (۳۴۶۲۳۴۷۰) تماس بگیرند.

انتهای پیام // ف. ک

 

دستگیری سارقان حرفه‌ای در فریمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.