فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت:سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۲ میلیارد ریال طلای سرقتی در این شهرستان دستگیرشد.

دستگیری سارق طلا در کاشمربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی وقوع سرقت مقادیر قابل توجهی طلا از یک منزل مسکونی در سطح این شهرستان ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ پس از چند روز تحقیقات گسترده میدانی و در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام در یک آرایشگاه زنانه با کمک فیلم ضبط شده دوربین مداربسته یکی از اماکن سارق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ موفق شدند این متهم را حین پرسه زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهر کاشمر دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هر نوع سرقت بود، ولی در مواجهه با مستندات پلیس ناگزیر لب به بیان حقیقت گشود و به ۱۱ فقره سرقت طلا از منزل شهروندان در سطح شهرستان کاشمر و یکی از شهر‌های همجوار اعتراف کرد.

باقری گفت: مأموران کلانتری ۱۱ جانبازان موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیر زیادی از طلا‌های سرقتی را کشف که پس از شناسایی مالباختگان تحویل آن‌ها خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به دستگیری ۸ مالخر در این زمینه خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت منزل باید برای نگهداری اشیای قیمتی خود از گاوصندوق استفاده کرده و منازل خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند.
 
انتهای پیام//و.ت
 

کشف مقادیر زیادی از طلا‌های سرقتی

برچسب ها: اخباراجتماعی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.