استاندار زنجان در نشست همیاری شهرداری ها ی استان گفت:از فرصت های اقتصادی استان برای درآمد زایی باید بهینه استفاده شود.

استاندار زنجان بر بهره گیری از فرصت‌های اقتصادی استان تاکید کرد به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حقیقی استاندار زنجان در نشست همیاری شهرداری ها ی استان زیر ساخت‌ها و زمینه‌های سرمایه گذاری را مناسب دانست و تاکید کرد باید از فرصت‌ها بهینه استفاده شود.

حقیقی دراین جلسه همچنین تعیین تکلیف پسماند را از مهمترین برنامه‌های استان برای سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: پسماند‌ها می‌توانند منبع درآمد زایی مناسبی برای سازمان دهیاری باشند.

وی بر داشتن نقشه راه قابل سنجش برای مدیریت سازمان همیاری‌ها در سال جدیدتاکید کرد و افزود: باید از سرمایه گذاری‌های اثر بخش در استان حمایت کرد

استاندار زنجان  همچنین وضعیت درآمدی، نیروی انسانی وبدهی‌های این سازمان را از مهمترین مشکلات این سازمان معرفی کرد که نیاز به هماهنگی و هم افزایی بیشتر شهرداران دارد.

حقیقی بر رفع اشکالات ساختاری مدیریتی این سازمان را مهم خواند افزود: برای افزایش کارایی و شفافیت و بهره بردن از تجربیات و اقدامات سازمان همیاری دیگر استان‌ها را کلیدی دانست.

استاندار زنجان احیا جلسات این سازمان، افزایش شفافیت در ساختار، بررسی شرکت‌های فعال سازمان دهیاری‌ها و استفاده از تجربیات استان های موفق و الگو گیری از آنان را برای از بن بست خارج شدن این سازمان راهگشا دانست.

در این نشست علاوه بر تصویب بودجه ۸۱ میلیارد تومانی سازمان دهیاری‌ها برای سال ۹۸، افشار شهردار سلطانیه نیز یک سال دیگر به عنوان بازرس سازمان دهیای‌های استان تعیین شد. 

انتهای پیام/ر

 

حمایت از سرمایه گذاری‌های اثر بخش در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.