بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر شد

حالت جدید Plunder به بخش آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 اضافه خواهد شد.

بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption ۲به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار یکی از شرکت‌های پرطرفدار سازنده بازی‌های ویدیویی در جهان است که با عرضه عناوین پرطرفداری مانند GTA و  MAX PAYN توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

راک‌استار با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال گذشته با نام Red Dead Redemption 2 توانست انقلابی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کند و تمامی عناوین هم‌سبک و زمان خود را کنار بزند. داستان این عنوان از جایی شروع می‌شود که گروهی به دلیل شکست در سرقت برنامه ریزی شده خود مجبور به فرار می‌شوند و از محلی کوهستانی و پوشیده از برف سر در می‌آورند.

شرکت راک استار اعلام کرد، بروزرسانی جدیدی برای بخش چند نفره‌ عنوان Red Dead Redemption 2 در حال انتشار در سراسر جهان است. اما این بخش از بازی با وجود دریافت بروزرسانی‌های متعدد هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد.

بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption ۲
این بروزرسانی برای عنوان Red Dead Redemption 2 حالت جدیدی را با نام Plunder به بازی اضافه می‌کند که در آن دو تیم باید برای به دست آوردن منابع از محلی مشخص به رقابت با یکدیگر بپردازند تا بتوانند پایگاه‌های خود را بسازند. علاوه بر این گیمرها می‌توانند به منابع دشمنانشان حمله و آن‌ها را غارت کنند، اما هنگامی که گیمری، به تنهایی برای غارت این منابع به دشمن حمله کند، تمام تیم دشمن برای دفاع از منابع خود تلاش می‌کنند، پس گیمر برای به دست آوردن این منابع باید به همراه تیم خود به تیم رقیب حمله کند.

بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption ۲
در این بروزرسانی علاوه بر حالت جدید در بازی، موارد دیگری نیز اضافه شده‌اند که شامل کلاه، کت، شلوار و سایر موارد ظاهری شخصیت بازی می‌شوند. اما از تاریخ ۱۵ آوریل برای تمام بازیکنان و بدون در نظر گرفتن رتبه‌بندی و سطح بازیکنان، لباس و اسب جدید در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران با هر سطحی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین ۳ نوع اسب جدید به بخش آنلاین این عنوان اضافه شده است که از سطح ۴۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ علاوه بر این تله‌های انفجاری و پرتاب کننده دینامیت نیز در سطح ۶۰ در دسترس کاربران خواهند بود.

عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از پرطرفدارترین عناوین سال گذشته بازی‌های ویدئویی بود که تا ماه آوریل امسال نیز جزو برترین عنوان بازی‌های ویدئویی است. اما بسیار عجیب است که چرا بخش آنلاین این عنوان هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد و شرکت راک استار نسخه نهایی آن را منتشر نمی‌کند.


بیشتر بخوانید: عنوان Division 2 در فروش با مشکل مواجه می‌شود!


انتهای پیام/

جزییات بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2  منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار