عنوان Division 2 در فروش با مشکل مواجه می‌شود!

با تصمیم شرکت یوبی‌سافت عنوان Division 2 قرار نیست در خرده فروشی‌ها عرضه شود و همین موضوع در فروش این عنوان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

عنوان Division2 در خرده فروشی‌ها عرضه نخواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبی‌سافت که یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین سازنده‌های بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود، قصد دارد جدیدترین عنوان خود با نام The Division 2  را عرضه کند. اما عرضه این عنوان با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده که کاربران را نگران کرده است.

خرده‌فروشی دیجیتالی با نام  Green Man Gaming در وب سایت خود درباره فروش عنوان The Division 2  اعلام کرد: این عنوان تا زمان عرضه رسمی‌اش برای پیش خرید در این فروشگاه به فروش می‌رسد و پس از تاریخ ۱۵ مارس از این فروشگاه برداشته می‌شود. از آنجایی که این فروشگاه همواره مورد اعتماد شرکت یوبی‌سافت بوده و با هم همکاری نزدیکی داشتند، خبر قطع همکاری یوبی‌سافت با فروشگاه مذکور در زمینه‌ فروش بازی The Division 2 بسیار عجیب است.

عنوان Division2 در خرده فروشی‌ها عرضه نخواهد شد

این بیانیه‌ها همچنان ادامه دارد و فروشگاه خرده فروش دیگری به نام Gamesplanet نیز اعلام کرد که کاربران فقط برای پیش‌‌خرید عنوان The Division 2  به این فروشگاه مراجعه کنند. همچنین در این بیانیه اعلام شده است که شرکت یوبی‌سافت قصد جلوگیری از فروش عنوان جدیدش را در خرده‌فروشی‌ها دارد و صرفا فروش این بازی از طریق فروشگاه یوبی‌سافت و فروشگاه انحصاری دیگری انجام خواهد شد.

اما مسئله‌ای که این موضوع را پیچیده‌تر می‌کند سکوت شرکت یوبی‌سافت است. از طرفی هم قراردادی مبنی بر اینکه عنوان The Division 2 خارج از فروشگاه UPlay ، به صورت انحصاری از فروشگاه اپیک عرضه شود، بین شرکت‌های یوبیسافت و Epic Games امضا شده که احتمال دارد فروشگاه اپیک قصد کسب بیشترین سود از این بازی را داشته باشد و به همین دلیل این عنوان از خرده فروشی‌ها جمع شود.

عنوان Division2 در خرده فروشی‌ها عرضه نخواهد شد

جمع شدن این عنوان از خرده فروشی‌ها باعث تحت فشار قرار گرفتن خریداران می‌شود و آنها را در زمینه پشتیبانی بازی یا موارد دیگر دچار مشکل خواهد کرد، چرا که وقتی یک عنوان خریداری شده از فروشگاهی خاص به فروشگاهی دیگر منتقل می‌شود به دلیل تغییر فروشنده در پشتیبانی و یا بازپرداخت پول دچار مشکل می‌شود.

اما این موارد هنوز توسط یوبی‌سافت تایید نشده و باید منتظر بود که این شرکت اطلاعاتی کامل از نحوه خرید این عنوان عرضه کند. همچنین این عنوان در تاریخ ۱۵ آوریل سال جاری برای کلیه کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تجربه اکشن‌های دیوانه‌وار در بازی Just Cause 4 +تصاویر


انتهای پیام/

عنوان Division 2 از خرده فروشی‌ها جمع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.