سامسونگ پرچمداری ارزان‌تر از گلکسی S10e تولید می‌کند

احتمال دارد سامسونگ در آیند‌ه‌ای نزدیک گوشی هوشمند جدیدی ارزان‌تر از پرچمداران کنونی خود عرضه کند.

سامسونگ پرچمداری ارزان‌تر از گلکسی اس ۱۰‌ای تولید می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام سامسونگ برای عرضه گلکسی نوت ۱۰ در آینده‌ای نزدیک تعداد دستگاه‌های این شرکت که مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ هستند به ۶ دستگاه می‌رسد.

خبر‌های غیررسمی از غول فناوری کره‌ای حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد به زودی پرچمداری جدید را با قیمتی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به گلکسی S10e برای مشتریان عرضه کند. اگرچه به نظر می‌رسد تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ به دلیل ارزان‌تر بودن نسبت به پرچمداران کنونی این شرکت، مانند گلکسی S10e، ممکن است از لحاظ سخت‌افزاری، ضعیف‌تر از نسخه‌های اصلی میان‌رده باشد، ولی مدیران این شرکت ادعا کرده‌اند بدون افزایش قیمت و حتی با پایین نیاوردن کیفیت آن، گوشی جدید و قدرتمند را عرضه خواهند کرد.

در صورت تایید چنین خبر‌هایی از سوی سامسونگ تعداد دستگاه‌های این شرکت که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز هستند در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت. با اینکه هنوز تمامی صحبت‌های مطرح شده در حد شایعه است و نمی‌توان با قاطعیت از برنامه آینده سامسونگ سخن گفت، ولی برخی از کارشناسان فناوری معتقدند شاید گلکسی A90 همان رقیب جدی، ولی ارزان‌تر Galaxy S10e باشد.

سامسونگ پرچمداری ارزان‌تر از گلکسی اس ۱۰‌ای تولید می‌کند

گوشی‌های هوشمندی که هم‌اکنون ما می‌شناسیم مجهز به تعدادی دوربین‌های ثابت هستند و حسگر‌هایی پیشرفته درون آن‌ها تعبیه شده است، ولی به نظر می‌رسد این جزییات در برنامه‌های آینده سامسونگ دچار تغییر خواهند شد و از دوربین‌هایی با لنز متحرک، به تلفن‌های همراه آینده این شرکت اضافه می‌شوند. این چنین دوربین‌هایی توانایی عکس‌برداری با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل را خواهند داشت.

اگرچه قیمت پایین یک گوشی هوشمند می‌تواند سبب جذب شدن مشتریان زیادی شود، ولی بسیاری از کاربران سامسونگ معتقدند اگر بتوان Galaxy A90 را رقیب Galaxy S10e دانست، بدون اشاره به مشخصات آن، تنها نباید قیمت را ملاک قرار داد. گلکسی A90 با داشتن رم و فضای ذخیره‌سازی کمتر نسبت به گلکسی S10e دستگاهی ضعیف‌تر است و به طور قطع باید قیمتی پایین‌تر داشته باشد.


بیشتر بخوانید: ظرفیت باتری گلکسی S10e از حد متوسط پایین‌تر است


انتهای پیام/

سامسونگ پرچمدار آینده خود را با قیمتی مقرون به صرفه تولید می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار